• Vilovers:) (12:56) Leonetta znowu razem jupi kto to oglądał mówi ja kto lubi leonette jest ok :);)!!
  • VILU ♥ (12:44) 61 odc będzie 13 maja
  • Zozol 2000 (12:39) pepciu sama jesteś gupia !!!!!
  • Martina 1 (12:36) Do Gralandia.pl prosze powiedzcie kiedy będzie 61 odcinek violetty 3 bo chcę go obejrzeć.
  • zozol (12:35) KOCHAM VILU!!!!!!!!
  • creatifnam (12:31) Zal na Disney był w piątek 68 odcinek a tu 61 nie ma hahaha w nosie mam ta stronie jest do nicz
  • pepciu (12:31) Voletta jest gupia
  • kotki (12:08) kto będzie moją koeżanką albo kolegą
  • miki (11:27) violetta jest głópia
  • Madzik (11:00) którego maja ma być 61 odc violi
  • www.lol.pl (10:57) chcę następny odc Violetty 3 łiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii to już jutro
  • Madzik (10:55) którego maja będzie 61 odc violi
  • wika (10:43) wiecie kiedy w gralandi będzie 61 odcinek Violi????? pozdrawiam
  • Asia To Ja (10:37) *-* Hey. Pozdrawiam wszystkich. Kto chodzi do 4 klasy? Ja chodzę. :)
  • Natka (10:16) jeśli jeszcze nie wiecie to, Violetta3 odcinek 61 będzie w maju bo teraaz będą powtórki :)
  • Marysia G (10:15) najłatwiejszy quizy to wielkanocny
  • kiedy (09:26) kiedy 61 odc violetty chce żeby byli już razem
  • martina (09:22) hej co uważasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
  • cocacola (09:19) chce scooby doo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Viola (09:16) chyba naprawde bedzie odcinek violetty 13 kwietnia nawet widac jak sie wlancza violette
  • nati :) (09:10) kocham mali giganci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
  • fara (08:58) nowy odcinek violetty bedzie 13 kwietnia
  • jula2007 (08:55) jula657 89 90 90 b
  • Viola (08:28) 61 odcinek Violetty będzie w maju!
  • Vilu (08:26) 61 odcinek Violetty będzie w maju ponieważ teraz będzie powtórka tych odcinków które już były
  • Victoria J (08:05) Hi ;) I'm Vicotria Justice :* Yours Poland ! Victoria and Ariana
  • lodo (07:42) kiedy będzie 61 odcinek violetty?
  • viola333 (06:57) Nie bo ja też
  • super (00:16) haha jestem 1 w gralandi :D
» bajki » Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów » Epoka lodowcowa
Uwaga! Reklamy w darmowym odtwarzaczu mogą instalować niechciane programy, prosimy nie klikać ani nie wysyłać smsów na numery w odtwarzaczu!
52623 odsłon | ocena: 4.2
Czy podoba Ci się ta bajka?
Kontynuacja jednego z największych przebojów kina animowanego ostatnich lat, w której poznamy dalsze przygody leniwca Sida, mamuta Manny'ego, tygrysa szablozębnego o imieniu Diego i Scrata wiewiórki, która przyczyniła się do nadejścia epoki lodowcowej.
Komentarze użytkowników »

Dodaj komentarz

Nick
Treść
2 + 4 =

Keks (2014-12-20 21:07:08)
cool video ale nr 4 jest fajna bo jest tam babcia Siniego

dennia (2014-11-20 20:17:21)
cool bajka ale nie cool jest nr. 4

kinia163 (2014-10-23 15:07:21)
super! polecam

lili (2014-03-24 13:33:55)
exstra

momo (2014-01-24 11:26:22)
głupkowaty i dziecinny


Podobne bajki »
Inne bajki »