• rainbow10 (18:44) nuda nuda
  • rainbow10 (18:37) czytajcie pierwsze litery: nowa,ul,dąb,ananas :)
  • rainbow10 (18:34) kto lubi kraine lodu łapka w góre:):):) (nuuuuuuuuuuudyyyyyyyy:))
  • rainbow10 (17:53) Nie lubie Violetty
  • beti (17:39) ja lubie violette
  • beti (17:37) Violetta ma przerwy :( ale ja chce 61 odcinek jak się skończył violetty i leona pocałunek
  • dddddddd (17:36) violetta dopiero bedzie 11 maja geniusze
  • natalka (17:27) dlaczego
  • Natalia (17:26) dlaczego nie można oglądać violetty i dlaczego nie ma 61 odcinka
  • rainbow10 (17:08) cześć:)
  • Olcia12345 (17:02) Dlaczego ja nie mogę oglądać, bo jak chcę włączyć to mi się gry włączają :(
  • 9095867854 (15:59) ja nie wiem kiedy lecą nowe odcinki Violetty mam nadzieję że już w krótce polecą.
  • Gabka (15:51) Co radzicie mi obejrzeć? Jeśli ktoś lubi violette to 61 odcinek będzie dopiero w maju.
  • wereczka (15:45) Hejj a ja nie bylam w szkole bi mamy wolne 3 dni
  • Olcia <3 (15:44) czemu niema 61 odcinka Violetty??? Już wczoraj powinien być!!!
  • LOL (15:41) Kto ogląda Violette ?
  • omg (15:40) nom pa ja tez ide zagrać
  • roxi333 (15:40) nom ja tez po szkole a ja lece zagrać pa omg
  • omg (15:39) no nudy ja po szkole już
  • roxi333 (15:38) a też spoko nudy
  • omg (15:38) a spoko a tam
  • roxi333 (15:38) co tam omg
  • omg (15:37) hej roxi333
  • roxi333 (15:36) hej
  • ka coś tam (15:06) Ja nie lubię Violetty. -_-
  • Marcio! (14:16) nieudawaj jej marianka#! ona mnie olała wybieram magde
  • Jula <3 (14:16) Kiedy nowe odc Violi?
  • marianka#! (14:09) ok fajnie na jakiej grze popiszemy??może na tej pierwszej ok
  • Marianka#! (14:09) cooo wal sie
  • Marcio! (14:08) to nie będe z tobą klaudia będe z Marianka#! Bo violetta jest dureń
  • magda (14:06) ja nie lubię jej
  • Marianka#! (14:06) ja jaj nienawidze rzygać misie chce
  • klaudia (14:06) ja tak lubię violettę
  • Marcio! (14:05) a lubicie violette
  • magda (14:04) ja już nie chcę być twojom dziewczyną klaudia zasługuje na twoją miłości
  • Marianka#! (14:03) LOL
  • magda (14:02) hej mam 10 lat marcio bendziesz moim chlopakiem?
  • klaudia (14:01) ja będe twojom dziewczyną marco ale na jakiej grze będziemy pisać
  • Alicja (14:01) Nuudyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Marcio! (14:00) Hej kto chce być moją dziewczyną
  • aga (13:34) mogę z kimś popisać
  • ewelina L: (13:31) Hejo tu Ewelina Lisowska z kim widze zię w poznaniu 24.04?? ;)
  • karolina (13:24) jesteś marta dlaczego tak napisałaś
  • natka (11:24) siema ziomale
  • kama (10:43) super gra ja iuwielbiam viole ma bileyt i to na samym poczotku
  • kama (10:16) kiedy bedziena stepna violetta
  • ajlovviola (10:06) Czemu nie ma 61 odcinka????
  • Anki c (06:37) Nawzajem
  • Nika<3 (06:17) Siemka <333 Witam Wszystkich i życzę miłego oglądania :****
» gry » Angelico » Gry Miłosne
dopasuj rozmiar gry
23964 odsłon | ocena: 4.2
Czy podoba Ci się ta gra?
Sterujemy amorkiem o imieniu Angelico. Jego zadaniem jest połączyć w pary dwoje zakochanych. Zadanie jednak nie jest proste ponieważ wybrane przez amorka osoby muszą do siebie pasować np. biorąc pod uwagę styl, ubiór, wiek itd.
Pierwsze Angelico strzela do jednej osoby strzałą miłości powodując, że jej serduszko zaczyna mocniej bić a następnie szuka drugiej połówki. Gdy znajdzie, strzela w nią strzałką.

Sterowanie - strzałkami klawiatury:
w górę - ruch w górę i skok, gdy dłużej będziemy przyciskać strzałkę w górę będziemy dłużej utrzymywać się w powietrzu.
Strzałka w lewo - ruch w lewo,
w prawo - ruch w prawo,
spacja - strzała amora.
Komentarze użytkowników »

Dodaj komentarz

Nick
Treść
5 + 2 =

ok114 (2014-04-04 21:46:51)
;) sweet gra

weron1 (2013-11-27 12:28:45)
extra gra pszeszłam 5 razy całe tury

eeeeeekkkkkssssttttttrrrrrraaaaa (2013-07-19 19:42:37)
fajna

patita5 (2013-04-25 17:58:31)
fajna gra.Doszłam do 4 rundy

werciaXD (2013-03-20 12:23:07)
fajna


Podobne gry »
Inne gry »