• piekaczki (17:36) I LOVE VIOLETTA
  • WERONIKA24 (17:26) Mam 8 lat i chodzę do 3 klasy.Lubię Gralandię.Violetta to g****.Pa
  • omsn (17:25) Kocham, kocham, kocham o mnie się nie martw
  • Julia (17:13) Super Serie na Gralandi
  • Roksi (17:10) jestem normalna więc nie lubkę Violetty
  • WERONIKA24 (16:50) CZEŚC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nie lubię violetty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam Werka
  • Karolina7 (16:50) Czarownica Emma jest najlesza na świecie!!!!!!!!
  • CHejter_PL (16:38) Lubie placki a violetty nie
  • GRYFIKOKIK (16:36) Alvin i wiewiórki!
  • trusiaxoxo (16:25) fajne bajki xdxd
  • sia xd (16:07) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd lol lol lol lol lol lol lol lo
  • monia432 (16:03) lubie kurwa viollete
  • lili (16:01) haha z co stracił konto co
  • pawełw (16:00) kocham was ludze
  • violleta (15:58) kocham kocham kocham kocham viollete
  • violetta (15:56) super kocham joą
  • nini (15:53) lubie viollete
  • Marcela (15:50) Wczoraj straciłam kotka
  • Kaki (15:41) Lubie ogladac violette w nudnych chwilach
  • Violetta (15:41) violetta, violetta, violetta, violetta, violetta, violetta, violetta, violetta, kocham ją
  • ♫♫♫Ali♫♫♫ (15:34) Mam tego dość!!! Jeżeli ktoś napisze choć słowo o Violetcie to zgłaszam do modetatorów!
  • Gralandia (15:31) Bardzo prosimy o kulturalne wpisy. Niecenzuralne wpisy będziemy kasować. Życzymy dobrej zabawy!
  • isia (15:26) Cześć! IOVE VIOLETTA AND H2O!!!!!!!!!!!!!
  • Gralandia (15:22) Bardzo prosimy o kulturalne wpisy. Dziekujemy :)
  • klaudia!! (15:19) kocham bajki na gralandii i zapraszac mnie na msp imie I N D I L A!!!!
  • LEONETTA<3 (15:19) Violetta gora! Ci co nielubia Violi maja nie wporzadku z glowa!!!!!!!
  • Barbie (15:04) Wiem moze ktos nie lubi barbie, ale kto wie kiedy bedzie barbie super ksiezniczki?
  • oliwia 53 (14:59) violetta jest super i leon kocham ich!!!!!1
  • julita:)!! (14:44) mam i lubię simsy 1,2,3,4 a wy macie lubicie?
  • daniela (14:41) wszystkiee baiki itd. są super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • kasia05031 (14:40) odpierdzielcie się od Violetty pacany jesteście chorzy to idcie do lekarza a potem do psycholog
  • daniela (14:37) wszystkie bajki w gralandji są super
  • Niusssssia (14:32) Kocham Violettę i jej piosenki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gralandia (14:31) Bardzo prosimy o kulturalne wpisy. Niecenzuralne wypowiedzi będziemy kasować. Wesołej gry!!!
  • Moniulek12 (14:18) Kto wali konia Xd i z kim ♥♥♥
  • Moniulek12 (14:15) Ja oglądam Violette tylko z kawałkami miłosnymi ♥Zapraszajcie na MovieStarPlanet mój Nick mmpia
  • Luiza (14:14) Czarownica Emma jest SUPER
  • wale konia (14:07) oooooo!aaaa!oooooo!aaaaa!
  • 12 (14:05) wale konia
  • rezigiusz (14:05) pieprzona gralandia a ja wale kona ooo!ooo!ooo!
  • Zozol ;* (13:58) Ten kto nie lubi Vilu ten jest seks i bara bra
  • mika (13:42) gralandia bylaby lepsza ez tych zabaw sa nodne ja rozwiazzuje quizy
  • MałaPanda (13:42) hejo :3
  • MałaPanda (13:41) cześć jestem tu nowa :3
  • maja (13:31) violetta jest cool
  • sylwia (13:09) lubie violette
  • sylwia (13:08) lubie violette
  • Violetta (12:53) Violetta to mój świat
  • oli xd oli (11:10) granaldia :)
  • oli xd oli (11:09) granaldia XD
  • patrycja (11:09) lubie kanarki i świnie
  • li oli (11:08) kocham tini roxi violette i martine viole
  • oli xd oli (11:07) uwielbiam serial pt. "VIOLETTA" kocham ten serial xD
  • patrycja (10:51) no właśnie violetta jest super
  • patrycja (10:49) lubię świnki morskie
  • olcia12345 (10:46) Sama jesteś : bleeeeee bleeeeee . Violetta jest super ! :*
  • olcia12345 (10:45) Hej :) Co tam ? :*
  • martina (10:32) hej byłam o 6 .00
  • patka (10:12) NIKT NIE PISZE O VIOLETCIE WRESZCIE
  • Sara (10:11) Nienawidze violetty bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bleeeeeeeeeeeeeeeeeeee mam 12 lat
  • uiolkii (09:49) Mam jeszcze 1 wpis.
  • uiolkii (09:48) Mam 2 psy,Łatka i Gucia.
  • uiolkii (09:45) Misia widziałam Walczaka.
  • uiolkii (09:43) Misia , fajna jesteś.
  • uiolkii (09:41) Hej misia.
  • uiolkii (09:40) Granlandia jest cul.
  • Misia (09:39) uiolki podgadamy??????????????????????????????????????????
  • uiolkii (09:38) Dziś 1 marzec.
  • uiolkii (09:36) I LOVE Violetta
  • uiolkii (09:35) Witam was.Co tam.
  • Misia (09:27) hej
  • Vilovers:) (08:50) NAGRYWAM FILMIK NA JUTUBA JAK CHCECIE WIEDZIEĆ JAK SIĘ NAZYWAM NA JUTUBA TO PISZCIE :)
  • Zuzik (08:19) hejka
  • zuzu (08:12) jak by ktosi mugl spaci
  • nati (07:28) piosenka Carly rae Japsen jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • rokxy (07:03) wszyscy śpią co za
  • martina (06:59) kto nie sipi

» gry » Ognisty Chłopak i Wodna Dziewczyna 2 w Świątyni Światła » Gry Logiczne, Gry dla 2 Graczy
dopasuj rozmiar gry
236697 odsłon | ocena: 4.1
Czy podoba Ci się ta gra?
Dostań się do wyjścia Ognistym Chłopakiem i Wodną Dziewczyną po drodze zbierając diamenty. Uważaj bo woda i ogień nie mogą się spotkać. Ognistym Chłopakiem unikaj wody, a Wodną Dziewczyna unikaj ognia. Uważaj również na zielone błoto, ono jest groźne dla obojga.

Sterowanie:
Ognistym Chłopakiem - strzałki klawiatury,
Wodną Dziewczyną - literki A, W, D.

Pamiętaj, że ta niezwykła para musi ze sobą współpracować, aby dostać się do wyjścia.

Powodzenia!
Komentarze użytkowników »

Dodaj komentarz

Nick
Treść
5 + 3 =

OLA.J (2015-01-13 16:54:39)
JA LUBIĘ TĘ GRĘ. A ZAWSZE JAK WCHODZĘ na laptopa TO GRAM W tę grę z moim bratem :)

Kriamela (2015-01-12 16:46:34)
ja z moją koleżaną (sąsiadką) z naprzeciwka gramy i przechodzimy już te 4 części! WIĘCEJ!

dominikik (2015-01-07 17:45:50)
skdxzh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Psy To Moja Milosc <3 (2015-01-05 17:10:11)
Fajna.

oliwia (2014-12-28 16:55:10)
lila są tylko 4 z tej serii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Podobne gry »
Inne gry »