• a1n2i3a4 (15:21) Gralandia jest super, ale poprzedni wygląd strony był lepszy.
  • www.lol.pl (14:32) znacie jakomś fajnom gre
  • Gosia (12:12) Ta strona po prosu jest świetna.
  • Daria (12:10) Ta gra to nie paxon tyko pacxon.
  • Klaudia14 (12:01) nie ma takiej gry paxon szukałam na tej stronie niema
  • gabryś (11:59) to na paxon
  • Klaudia14 (11:57) Polecam film I kto to mówi 1,2 i 3 Jak ktoś niezna
  • Klaudia14 (11:53) ne wem na jakiej grze w ogóle idzie na grach pisać jak cos masz muj email klaudia.stas@onet.eu
  • gabryś (11:51) mi jeszcze jeden wpis i skonczy mi się limit wienc na jakiej grze i niekce ciebie stracic
  • Klaudia14 (11:49) aha to fajnie
  • gabryś (11:48) przepraszam kocham cię
  • Klaudia14 (11:47) nie jestem kłamczucho bo to prawda ale jak niehcesz to nie :(
  • gabryś (11:46) noto nie będę twoim chłopakiem kłamczucho
  • Klaudia14 (11:45) nie wiem bo u mnie w niektóre gry nie idzie grac bo mam cos z tyczka :D
  • gabryś (11:44) nie na jakiejś grze w gralandi naprzykład na paxon
  • Klaudia14 (11:41) możemy pisać na ask lub na fb lub na poczcie pasuje? :D
  • Klaudia14 (11:40) masz 18 lat wiec po co wchodzisz na taka dziecinna strone?
  • gabryś (11:39) jestem fajny na jakiej grze będziemy pisać
  • Klaudia14 (11:38) nie wiem zależy jaki jesteś jak masz 18 lat :)
  • gabryś (11:37) ja mogę byc twoim chłopakiem tylko ja mam 18
  • Klaudia13 (11:36) Szukam chłopaka jak coś mam 14 lat w tym roku
  • wiki (11:35) kto zostanie mojom koleżankom
  • wiki i ani (11:27) nati nowak i wera bystranowska mają troche niedobrze z alkocholem
  • kamilak (11:17) anita g wiktoria b klasa 3 anita wygraj w boberinga
  • Dziennik (10:50) Kto ma zniszcz ten dziennik ja i dałam go pod prysznic HI HI
  • wiki (10:27) MOŻECIE ONA JEST NA GRZE JENIFER LOPEZ OPIEKA NAD PUPILAMI
  • wika (10:11) szukam dziewczyny która będzie w moim klubie D.Z.D.
  • koko lokok (10:10) chcę się dołączyc do twojej paczki wiki
  • wika super (10:06) no mogę?
  • wika super (10:04) wiki mogę się dołączyc do tej paczki jeśli wyjaśnisz mi na jakiej jest to stronie
  • wiki (08:41) szukam dziewczyny do mojej paczki na grze jenifer lopez opieka nad pupilami
  • Juka (08:36) Zobaczcie sobie grę: PRZEJAŻDŻKA Z DRESZCZYKIEM 3 (THRILL RUSH) i spójrzcie na komentarz ani
  • rSoHSEZYCa (02:20) YNRZRt <a href="http://casqwlrivnlq.com/">casqwlrivnlq</a>, [url=http://gsety

» gry » Poszukiwacze złota » Gry dla 2 Graczy
dopasuj rozmiar gry
41764 odsłon | ocena: 4.2
Czy podoba Ci się ta gra?
Zobacz kto będzie lepszy w poszukiwaniu złota.

Gracz 1:
strzałka w dół - wypuszczenie haczyka.

Gracz 2:
S - wypuszczenie haczyka.
Naciśnij w odpowiednim momencie, aby chwycić prezent.
Komentarze użytkowników »

Dodaj komentarz

Nick
Treść
2 + 4 =

nic mnie nie interesuje (2014-12-19 17:33:57)
mu j brat ma tom gre

madziX (2014-11-09 11:55:36)
gabi można też chyba spacją

keli1122 (2014-08-18 10:25:55)
fajowa

oli (2014-03-30 10:49:06)
nawet fajna

wiktoria (2014-03-25 16:50:36)
kurdedeeeee


Podobne gry »
Inne gry »