• ciacho (20:55) Kto chce być moją dziewczyną lubię sex
  • Konstancja (20:52) Znajdź "n" :mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmnmmmmmm jeśli znalazłeś spelni się twoje mar
  • hej (20:00) hej
  • ala (19:42) Kiedy 4 sezon Austina i Ally??!! Proszę
  • amelita (19:36) kto kocha vampair knight
  • amelita (19:33) oto ja
  • MARTINA (19:31) CIEKAWE KIEDY BĘDĄ NOWE BAJKI?
  • h2o (19:30) Kto lubi h2o jest dziwny
  • Violetta (19:27) Kto lubi monster high ja nie to jest głupie
  • mmaa llooo (19:25) Hej co robicie
  • kochana (19:24) uwaga czemu piszecie takie rzeczy których wam nie wolno takie jak przekleństwa ?
  • leonetta (19:23) Jacie ale fajne sie pisze nie dobra wam sie fajnie pisze bo ja zaczynam pisać
  • ytyt (19:22) nie lubię tej Violetty
  • Violka (19:20) Wioletta, mam 10 i pół lat
  • violetta (19:19) Mam 11 lat i mam na imie jula
  • bik (19:19) chętnie ale jutro ok? tak o 17 okay?
  • leonetta (19:18) Na moje prawdziwe imie mam Julka a wy jak macie na prawdę na imie a i mam 11 lat
  • violetta (19:15) Cześć jestem fanką violetty ona jest super
  • Violka (19:15) Kto popisze na grze Schronisko dla zwierząt, napisze we wpisie: Chętnie ;-)
  • alexa12345 (19:13) hejka uwielbiam tę stronę
  • IKA MIKA (19:09) jestem
  • Violka (19:05) IKA MIKA jesteś?
  • ScumbieDoc (18:54) A straszną bajkę o Panu Bronisławie znacie? Zapytajcie rodziców :)
  • viola (18:44) kto lubi violettę ten jest fajny kto jest z vilowerdz kocham was
  • Violka (18:19) Ja!
  • IKA MIKA (18:18) kto pogada na grze sklep zoologiczny? czekam! a i o 20 niema mnie na granlandi bo ide spać:(
  • nata (18:06) siema to ja nata
  • lawali (18:05) sex jest genialny *.* *.* *.*
  • IKA MIKA (18:02) OK WALKA POGADAMY?
  • wtf (17:52) o co chodzi temu co napisal ja kocham uprawiac sseeeeeeeexxxxxxxxxxx kto chce ze mna
  • ilovewiole (17:50) kocham violetta kiedy ona zleonem beda uprawiali se... w serialu
  • WALKA (17:36) Ja!!!
  • kamilae123 (17:35) Kocham czarownice emmę :D ♥♥
  • IKA MIKA (17:33) KTO POGADA NA GRZE SKLEP ZOOLOGICZNY BO Z BALTO SIĘ NIEDA POGADAĆ?
  • hejka (16:48) Lepsze od Violetty jest CHica VAmpiro jest najleprza kocyam ja OBEJSZCIE
  • ala (16:47) Cześć
  • Gosia (16:20) Kiedy nowa sonda i niech będzie o Chicka Vampiro
  • Xserda (15:32) Koham wilki a niecierpie Violetty :3 i sie z tego cieszę a kto ma tfm i fb pisze ja Xserda!!
  • Sroletta (15:27) ci co nie lubia Violetty niech sie zapiszą do grupy na fb Violetta to Gówno :3
  • tori 130 (15:07) nowe zasady nie muwcie że jubie kiedy odc. violi ? albo nie lubie violi błagam was !!!!!!!!!!!!
  • leonetta<3 (14:54) kocham violette jest najlepsza
  • Emily (14:41) Ktoś wie kiedy będą nowe odcinki serialu Chica Vampiro? Pozdrawiam wszystkie ♥ V-lovers ♥ !
  • Emily (14:40) Jestem V-lovers. Oglądał Chica Vampiro. Nowe odc Violetty3 już 18 maja.
  • Edzia Radz (13:28) VIOLETTA jest do d--y a co to jest tak w ogóle chick vampiro czy jakoś tam.
  • wiki (13:21) kto pogada !! marta
  • Violka (12:22) mybalto pogadamy? Na grze Schronisko dla zwierząt
  • mybalto (11:45) sory jak bym nie zdążyła pgadać o 14 ale ftedy pogadamy o 15 albo 16 okay?
  • Tini (11:34) lubię te gry kocham violette a czy będzie na garlandi chica vampiro
  • jest moc (11:31) kocham violettę i mam pytanie a chica vampiro tu będzie
  • patrycja12 (11:26) uwielbiam violette
  • fajnedziec (11:25) dewfewqfd
  • violetta 3 (11:10) I LOV Violetta3
  • mybalto (11:09) kto pogada na grze sklep zologiczny ten pisze ok pogadamy o 14 okay?
  • julka (10:38) DRSERSDGBGHTE5EYT6GUHGIJHJDFHBUJ JFHGJFHGUHJ45452457FGHHFHHFHFFHF54457854574HGG GHGHFGHTGHFG447
  • 1250 (10:17) LOVE LOVE
  • 626 (10:16) LOVE
  • mama (10:15) ale w mali giganci niema kasi
  • julka55555 (10:15) Fajne GRY
  • violetta (10:14) kasia ale tam żadnej kasi nie ma w mali giganci
  • Kasia. (09:09) Dziewczyny oglądacie małych gigantów. Ja tam występuję.
  • Violetta (09:03) Kto lubi Martine Vilmess jest sóper
  • Tina (09:03) siema grenlandia
  • tinistoess (09:00) hola
  • Natka 4444 (08:43) hej co tam u was? gralandia.pl jest super!
  • ola (08:38) kto ogląda moja niania jest vampiręm polcam też strach na psiaki
  • Wercia3333 (08:14) Droga Grenlandio! Czy możesz mi odpowiedzieć na pytanie? Dodacie jutro nowe odc Chica Vampiro??
  • ala (08:10) Szkoda że 4 sezon Austina i Ally jest ostatni
  • ala (08:08) Kto jest za tym żeby dodali 13 odcinek Mój kumpel duch niech piszę mój kumpel duch
  • ala (08:06) Dodajcie nowe odcinki!
  • OOOOOJEJ66 (07:08) TA cyca puro to głupia dziewczyna
  • majuśa22 (07:06) ja też polecam .Chica Vampiro Nastoletnia Vampirzyca o i dlaczego Mirko i Maks sie jeszcze nie
  • Wikula1980 (00:05) Naprawde fajny nowy seria pt.Chica Vampiro Nastoletnia Vampirzyca polecam XD Jej
31672 odsłon | ocena: 3.6
Czy podoba Ci się ta gra?
Otwórz własny sklep mody. Zostań projektantem, kupuj fabryki i stwórz swój własny styl. Zmieniaj często wystrój swojej wystawy aby zachęcić klientów do zakupu.

Zadowoleni klienci chętniej zakupią u Ciebie towar!

Udoskonalaj swój sklep i spraw, aby Twój sklep został najgorętszym miejscem w całym mieście.

Jeśli nie chcesz danych i ominąć rejestrację kliknij Graj Teraz.
Komentarze użytkowników »

Dodaj komentarz

Nick
Treść
5 + 5 =

????????????? (2014-12-28 18:58:33)
polecam gre STAR STABLE (o koniach)

Wiki (2014-12-14 23:45:37)
ewweweweweweweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Laydy (2014-08-28 14:49:43)
omg

marti (2014-07-25 12:32:26)
bob budowniczy wszystko spierniczy!

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj (2014-04-21 12:54:22)
fffaaajjjnnnaaa gggrrraaa...


Podobne gry »
Inne gry »