• xxolenidd (17:17) Nie rozumiem was? Co co chodzi z tym 'kojkoj' /
  • Okey123 (17:08) kojkoj dzwonie do administratora za słowo ,,kurwa"
  • wera 521 (17:00) rozumiem cie kojkoj
  • Emo (16:47) co zrobisz..K''''
  • jjjjj (16:30) nie przeklinac bo Zadzwonie do admistatora ps pozdrAwiam 19 + i soyluna
  • jokjok (14:05) kojkoj jak nie będziesz przeklinać
  • kojkoj (11:54) kiedy kurwa odblokujecie mi filmy
» gry » Papa's Donuteria, czyli pączki Papy » Gotowanie i Obsługa, Zarządzanie czasem
dopasuj rozmiar gry
74916 odsłon | ocena: 4.1
Czy podoba Ci się ta gra?
Tym Razem Papa Louie otworzył restaurację z pączkami. Twoim zadaniem jest jak najszybciej obsłużyć wszystkich klientów, żeby nie wyszli nie zadowoleni.
Przyjmuj zamówienia, smaż i serwuj im wyśmienite pączki, ozdobione masą przepysznych dodatków.
Od tego jak będziesz starał się, zależeć będzie renoma oraz utarg nowej restauracji.

Graj za pomocą myszki.
Komentarze użytkowników »

Dodaj komentarz

Nick
Treść
4 + 5 =

hej (2017-10-22 16:22:52)
nie no wszyskie gry z papy nie chcą mi sie wyświetlić .

x_dankrat2000 (2017-03-12 08:32:30)
ogólnie fajna gierka!

ewka (2017-02-25 09:52:50)
Czego grampaula boi się najbardziej dziecko

grampaula (2017-02-12 20:11:11)
elo zapraszam na yt jest nowy odcinek

gramatyka (2017-01-07 14:06:10)
Ta gra jest ok ale mi się zacina i wogule ale gra ogólnie jest sposzko loczko Oki ...


Podobne gry »
Inne gry »