• mlp (21:17) violetta to gówno gówno co wy w niej widzicie to gówno gówno violetta to gówno gówno gówno!!!!!
  • gówno (21:16) violetta to kupa kupa kupa kupa kupa kupa kupa kupa kupa kupa kupa kupa oraz siki i gówno!!!!!!
  • gbhbftgjnj (21:12) violetta to gówno gówno co wy w niej widzicie to gówno violetta to gówno gówno i siki oraz kupa
  • V-lover (20:48) 11 maja będzie 61 odcinek. Teraz będą leciały powtórki
  • Zaynie (20:43) Kiedy będzie 61 odcinek violetty??
  • Violetta:) (20:14) Violetta rządzi!
  • V LOVERS (20:05) kolejny odcinek violetty za cztery tygodnie
  • Tysia2402 (20:01) Hej wiecie kiedy jest nowy odcinek violetty 3 odcinek 61 n? pliss napiszcie kiedy !!!
  • wiki (19:58) jesteś marta
  • Waleria (19:51) Ok
  • wiki (19:50) może na tej pierwszej
  • Waleria (19:50) Ok. Na jakiej?
  • wiki (19:48) ja mam telefon może popiszemy na jakiejś grze ok
  • Waleria (19:47) 11. A masz telefon? Ja nie
  • wiki (19:46) mam 9 lat prawie 10 bo w lipcu mam urodziny
  • Waleria (19:43) Oczywiście wiki! Ile masz lat?
  • wiki (19:42) to może waleria się zaprzyjaźnimy
  • Fack (19:41) Czy to prawda ze nie ma violetty?
  • Waleria (19:41) Ja też wiki
  • wiki (19:34) szukam koleżanki
  • yyy (19:33) I LOVE YOU
  • martina (19:18) violetta na zawsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • fds (19:09) nie lubię motywów zwierzęcych!
  • kuba (19:05) hej
  • kuba (19:05) ola i kuba
  • oliwia (19:04) 61 odcinek Violetty 3 zostanie wyemitowany po 4 tygodniowej przerwie Pozdrawiam
  • wirka57 (19:04) livv: Od poniedziałku lecą powtórki odcinków 40-60. Nowe będą wyemitowane w maju.
  • wirka57 (19:02) Dlaczego nie ma Buntowniczki??? :-( :'(
  • olka (18:58) gralandia jest extra
  • olka (18:55) ooooolllllllaaaaaaaaiiiiiikkkkkkkuuuuuubbbbbaaaaa haha
  • iza (18:48) była już violetta ktoś wie czy nie napiszcie szybko musze wiedziec plis plis plis plis plis
  • livv (18:34) 61 odcinek violetty jest w poniedziałek
  • q&a (18:27) yyyyyyyyyyy...
  • domiii004 (18:25) kiedy 61 odcinek violetty?
  • Saszan (18:24) KUpujcie płyty rps saszan i ogl.dziś celebrity splash! SASZAN MY TOO!♥
  • livv (18:23) YYY...
  • kubuś (18:21) hej kora mam 13 lat szukam dziewczyny masz msp
  • kiki (18:21) leon i ludmiła leon i violetta leon i lara i love *
  • LIVV (18:20) VIOLETTA DAŁA MI NATCHNIENIE DO MUZYKI
  • 121212 (18:18) Hej co tam u was?
  • FIGA&BLUE (18:18) VIOLETTA DAŁA MI NATCHNIENIE DO ŚPIEWANIA
  • EMI (18:17) JA NA MSP TO soniia9
  • domiii004 (18:17) kiedy 61 odcinek violetty?
  • LIVV (18:15) KOCHAM VIOLETTĘ
  • kubus (18:15) szukam na msp nazywam sie laseczek000
  • LIVV (18:14) KOCHAM VIOLETTĘ
  • kuba (18:12) anusia masz msp bo ja tez szukam ale dziewczny
  • movi (18:11) hej na msp nazywam sie gajowianka12 zapraszać do znaj
  • Dżini (17:59) Mogłabym oglądać Violette godzinami.Tylko szkoda że 3 sezon to już ostatni.
  • Dżini (17:55) Violetta to najleprza kreskówka we wrzech świecie.Violetta jest najleprza
  • Sara (17:44) i love Violetta
  • hej (17:33) moj nick mowi co mam powiedziec
  • Aniusia (17:19) Szukam chłopaka mam 13 lat pisac
  • oli (17:08) hej
  • 91919 (16:50) Idioci jak można szukać chłopaka lub dziewczyny przez internet. Ci którzy to piszą to głupki.
  • Londyn919 (16:40) Wy powariowaliście jak można szukać chłopaka lub dziewczyny przez internet. Co za idioci
  • Olcia <3 (16:30) Szukam chłopaka. Najlepiej żeby miał ponad 10 lat. Bo ja mam 12 xD Pozdrawiam. Piszcie <3
  • milka (16:14) kiedy 61 odcinek violi ?
  • Madzik (16:11) kto nie lubi violi ten jest głupkiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Olcia <3 (16:07) Hejka. Szukam chłopaka! <3
  • Gabusia25 (16:04) Zapraszać na MSP:rainbowdashie25
  • Madzik (16:03) Te creo Violetta!!!!!!
  • Leonetta (16:00) heyy
  • ♥Leonetta♥ (15:43) http://violettamylife1.blogspot.com
  • KARA9 (15:30) Pieski sa super i Violetta.
  • Ania..Wera (15:20) I love my role in this film is bad character that I love you, my dear fans True Ania..Wera
  • Angel Joli (15:19) I love my role in this film is bad character that I love you, my dear fans True Angelina Jolie
  • Vloverkaa2 (15:07) Nam nie przeszkadza jak coś waszego tu leci a od razu wam przeszkadza jak tu leci Violetta ..
  • Czajnik ;P (15:03) Co Wam Violetta przeszkadza? :P To żałosne, a jak chcecie się popisać to ogar.
  • kinki (14:46) kurwa cały czas ta popierdolona violleta niech wypierdala z gralandi
  • Ala (14:38) ile masz lat kocham
  • DUPA (14:32) Ile masz lat?
  • Funka555 (14:26) Violetta, wypierdalaj z gralandi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Kora (14:10) Olek a ile masz lat???? Bo ja mogę być twoją dziewczyną ale powiedz ile masz lat
  • Kuzynki (14:10) jestem z kuzynką Julką! :D
  • Olciik (14:08) jak się mówi np.Kocham Violette to znaczy że bardzo lubi się ten serial ja powiem kocham konie
  • Blow♥ (14:02) I♥Blow
  • Blow♥ (14:01) Kocham Blowa♥
  • Kora (14:00) Hej czy ktoś z was szuka dziewczyny.Jeśli tak to nich napisze a i napiszcie ile macie lat
  • to ok (13:47) jh
  • fifka :D (13:41) Co tam u mnie nuda a u was zakochałam się w chłopaku i nie wiem co robić xd
  • domi213 (13:29) Ja nie mogę bo się zakochałam
  • domi213 (13:25) ja nie moge bo sie zakochałam
  • olek (13:19) Szukam dziewczyny
  • Leonetta ♥ (13:11) Leonetta na zawsze.Leonetta Forever!!!♥♥♥
  • OLIWIA2005 (13:10) JA MIESZKAM W RUI NA WSI
  • violetta (13:06) https://www.facebook.com/pages/Violetta-to-co-kocham-najbardziej/373542952840314?ref=bookmarks
  • violetta (13:05) https://www.facebook.com/pages/Violetta-to-co-kocham-najbardziej/373542952840314?ref=bookmarks
  • violetta (13:03) https://www.facebook.com/pages/Violetta-to-co-kocham-najbardziej/373542952840314?ref=bookmarks
  • nikola (12:53) Ja w tarnowie a ty
  • melania (12:52) czy dzisiaj możecie nie pisać o Violettcie
  • OLIWIA2005 (12:42) a gdzie mieszkasz nikola
  • nikola (12:33) Ja oliwia
  • OLIWIA2005 (12:28) nikola hcesz być mojom naj naj przyjaciułkom albo ktoś inny kto ma 10 lat i nie lubi violetty
  • Gralandia! (12:25) hej macie inny temat niż VILOETTA
  • nikola (12:25) Kto ma 10 lat
  • OLIWIA2005 (12:23) HEJ KTO HCE BYĆ MOJOM NAJ NAJ PRZYJACIUŁKOM MAM 10 LAT KLASA 4 POCTAWÓWKA NA IMIĘ Oliwia
  • nikola (12:23) Ja terz mam 10 lat
  • OLIWIA2005 (12:20) ZGADZAM SIĘ Z PIKI A KTO MA 10 LAT
  • OLIWIA2005 (12:18) HEJ KTO LUBI VIOLETTE TO JEST GŁUBI A KTO NIE TEN JEST FAJNY ZNAJCIE INNY TEMAT BOŻE VIOLA :)
  • ewelina L (11:29) heja z kim widze się w Poznaniu 24.04 ?:)
  • mia (11:17) vin diesel i paul walker rządzą
  • sisi (11:16) tylko dzisiaj w tesco, biedronce i carrfurze promocja na maść pt "Skończcie pisać o violettcie&
  • mia (11:16) dominic toretto i brian są najlepsi z tego filmu szybcy i wściekli
  • letty (11:15) szybcy i wścieklii 7 są najlepsi
  • letty (11:15) szybcy i wścieklii 7 są najlepsi
  • sisi (11:13) violetto, martino stoesel, gabko oraz twinkle ewa polecam wam maść przeciw violettcie za 5 zł
  • peti (11:02) jeżeli kochasz violette to jesteś lezbijką
  • peti (11:01) nie nawidze violetty ona jest do bani
  • Violetta (10:51) Kiedy nowe odcinki violetty. Kocham jąąąąąąąąąą
  • Violetta (10:49) kocham violette
  • kicia (10:42) mam naprawdę ekstra wuja bo mnie zabiera na cały miesiąc do siebie;)
  • Emilia (10:39) W weekendy nie ma Violetty -.- Ogar
  • Emilia (10:38) Najpierw nauczcie się pisać a potem oglądajcie kreskówki dzieci...
  • ewelinusia (10:35) kto lubi Violette? bo ja nie nawidze
  • Gabka (10:08) Kiedy będzie nowy odcinek Violetty?
  • zunia (09:54) violetta jest gupia strasznie
  • Julcia ♥♥♥ (09:24) Kto ma 11 lat?
  • Zuzka (09:24) czy ten wczorajszy odcinek był ostatni
  • katy perry (08:37) I LOVE YOU VIOLETTA :)
  • TwinkleEwa (08:21) leon i viola będą znów razem więc leonetta
  • Martina St (02:01) Hej! mam nocowanie z moją przyjaciułką i jeszcze nie śpimy!
» gry » Gry Edukacyjne »
Sortuj według: najnowsze » najpopularniejsze » najlepsze
Gry edukacyjne skierowane są dla najmłodszych dzieci. Poprzez zabawę dziecko będzie w stanie nauczyć się szybko liter i cyfr. Nauczy się samodzielnie myśleć i zwiększy szanse na bycie jednym z lepszych uczniów w klasie ;)